Redacción •  Galicia •  17/01/2025

Caso da excluída por ‘exceso de madureza persoal e exceso de coñecemento profesional’. Navantia insiste no delito

A decisión do Tribunal Supremo converteu en firme a sentenza do TSXG, que é moi contundente.

Caso da excluída por ‘exceso de madureza persoal e exceso de coñecemento profesional’. Navantia insiste no delito

O pasado outubro, o Tribunal Supremo non admitiu o recurso de Navantia contra a sentenza do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia que lle daba a razón a unha demandante excluída dunhas prazas por“exceso de madureza persoal e exceso de coñecemento profesional”.

A demandante foi excluída tras obter nunha proba 20 puntos (dun máximo de 21), proba que foi superada tanto por persoas que obtiveron os 21 puntos como por quen só obtivo 2 (dous) puntos.

A decisión do Tribunal Supremo converteu en firme a sentenza do TSXG, que é moi contundente:

a) Cualifica os argumentos de Navantia como “retórica [que] non ten nin un mínimo sustento nos criterios de selección da convocatoria”.

b) Cualifica a actitude de Navantia como “arbitraria e contraditoria”.

c) Considera que Navantia vulnerou os principios de igualdade, mérito e capacidade no acceso ó emprego público.

d) Condena a Navantia a que convoque á demandante “para a última fase do proceso selectivo (…) sen que isto afecte directamente ós contratos de traballo que xa puidesen terse celebrado coas persoas seleccionadas”.

Unha vez que a sentenza foi firme, abriuse un prazo para que Navantia a cumprise de xeito voluntario. Non o fixo.

Esta nova ilegalidade por parte de Navantia obrigou á demandante a solicitar a execución de sentenza. O xuíz deulle a Navantia 1 mes para cumprila, prazo que rematou o 18 de decembro. Tampouco a cumpriu. No canto de respectar a lei, Navantia insiste en DELINQUIR (á vez que argalla con sindicatos afíns para obter unha cobertura sindical ás súas ilegalidades). É unha vergoña.

Esta reiterada violación da lei por parte de Navantia é dobremente grave por tratarse dunha empresa PÚBLICA, que debería ser especialmente respectuosa coa legalidade. E aínda é máis grave que ocorra cando a xestión de Navantia depende do que se autoproclama como o goberno máis progresista da historia.

Señores e señoras do PSOE e Sumar: sodes os responsables de que a dirección de Navantia viole sistematicamente a lei. A ollos dos traballadores e traballadoras, as actuacións da dirección da empresa fanse no voso nome e co voso consentimento. O día de mañá non vos preguntedes por que perdedes votos cara a outras opcións de esquerdas ou á abstención.

Caso de la excluida por ‘exceso de madurez personal y exceso de conocimiento profesional’

NAVANTIA INSISTE EN EL DELITO

El pasado octubre, el Tribunal Supremo no admitió el recurso de Navantia contra la sentencia del Tribunal Superior de Justicia de Galicia que le daba a razón a una demandante excluida de unas plazas por “exceso de madurez personal y exceso de conocimiento profesional”.

La demandante fue excluida tras obtener en una prueba 20 puntos (de un máximo de 21), prueba que fue superada tanto por personas que obtuvieron los 21 puntos como por quien solo obtuvo 2 (dos) puntos.

La decisión del Tribunal Supremo convirtió en firme la sentencia del TSXG, que es muy contundente:

a) Califica los argumentos de Navantia como “retórica [que] no tiene ni un mínimo sustento en los criterios de selección de la convocatoria”.

b) Califica la actitud de Navantia como “arbitraria y contradictoria”.

c) Considera que Navantia vulneró los principios de igualdad, mérito y capacidad en el acceso al empleo público.

d) Condena a Navantia a que convoque a la demandante “para la última fase del proceso selectivo (…) sin que ello haya de afectar directamente a los contratos de trabajo que ya pudieran haberse celebrado con las personas seleccionadas”.

Una vez que la sentencia fue firme, se abrió un plazo para que Navantia la cumpliera de forma voluntaria. No lo hizo.

Esta nueva ilegalidad por parte de Navantia obligó a la demandante a solicitar la ejecución de sentencia. El juez le dio a Navantia 1 mes para cumplirla, plazo que acabó el 18 de diciembre. Tampoco la cumplió. En vez de respetar la ley, Navantia insiste en DELINQUIR (al tiempo que chanchulla con sindicatos afines para obtener una cobertura sindical a sus ilegalidades). Es una vergüenza.

Esta reiterada violación de la ley por parte de Navantia es doblemente grave por tratarse de una empresa PÚBLICA, que debería ser especialmente respetuosa con la legalidad. Y todavía es más grave que ocurra cuando la gestión de Navantia depende del que se autoproclama como el gobierno más progresista de la historia.

Señores y señoras del PSOE y Sumar: sois los responsables de que la dirección de Navantia viole sistemáticamente la ley. A ojos de los trabajadores y trabajadoras, las actuaciones de la dirección de la empresa se hacen en vuestro nombre y con vuestro consentimiento. El día de mañana no os preguntéis por qué perdéis votos hacia otras opciones de izquierdas o hacia la abstención.


Navantia /