La CUP-CC llença una web per fiscalitzar l’avenç del procés i el compliment del acords del parlament
La CUP-CC llença avui l'Observatori del Procés. Un projecte periodístic de ‘fact checker’ impulsat per la CUP-CC en col·laboració amb un equip de periodistes independents amb l'objectiu de verificar el compliment dels acords aprovats al Parlament de Catalunya en tot el que fa referència al procés sobiranista.
![La CUP-CC llença una web per fiscalitzar l’avenç del procés i el compliment del acords del parlament](https://www.tercerainformacion.es/wp-content/uploads/2016/10/logo-observatori-proces-950x0-c-default.jpg)
L’Observatori també vol posar a disposició dels lectors dades i informacions fruit de la dinàmica parlamentària que sovint queden amagades dels titulars i que poden ajudar a entendre amb més claredat i transparència l’avenç -o no- del procés cap a la independència.
L’Observatori del Procés tindrà una actualització setmanal, i arrenca amb una vintena d’articles que posen els punts sobre les is de tot el què tenim sobre la taula fruit d’aquesta legistatura excepcional i complexa.
Us deixem també un article síntesi de sortida amb informacions destacades que esperem que sigui del vostre interès.