La Tienda Republicana

Perd l’ull el jove que va rebre l’impacte d’una pilota de goma a l’aeroport

15/10/2019

El noi, de 22 anys, va resultar ferit aquest dilluns durant les protestes a l'aeroport.

El jove ferit aquest dilluns per una pilota de goma durant les protestes d’aquest dilluns l’aeroport del Prat ha perdut un ull. El noi, de 22 anys, va ser traslladat a l’Hospital de Bellvitge, on li van tractar la ferida. Segons ha pogut saber betevéha patit un esclat del globus ocularcompatibles amb l’impacte d’una pilota de goma, i també múltiples ferides facials. Està pendent d’una intervenció quirúrgica. La Policia Nacional ha confirmat que va fer servir pilotes de goma per dissuadir la concentració, un tipus de material antidisturbis que, recordem, no poden fer servir els Mossos d’Esquadra. La policia catalana ha afirmat que van fer ús de projectils d’escuma.

Càrregues a l’aeroport de Barcelona durant la sentència | VÍDEOTensió i corredisses a via Laietana, davant la Policia Nacional | VÍDEO

Diversos testimonis van denunciar a través de les xarxes socials l’ús de pilotes de goma per part dels agents de la Policia Nacional a l’hora de dissuadir les protestes a l’aeroport. Recordem que, en total, van resultar ferides 115 persones. També ho va fer el Centre per la Defensa Drets Humans, Irídia.

L’últim cas conegut d’un ferit per una pilota de goma és el de Roger Español, que va perdre un ull durant les protestes de l’1-O a l’Escola Ramon Llull.

______________-

[Castellano]

Pierde el ojo el joven que recibió el impacto de una pelota de goma en el aeropuerto

El chico, de 22 años, resultó herido este lunes durante las protestas en el aeropuerto.

El joven herido este lunes por una pelota de goma durante las protestas de este lunes al aeropuerto del Prat ha perdido un ojo . El chico, de 22 años, fue trasladado al Hospital de Bellvitge, donde le trataron la herida. Según ha podido saber betevé , ha sufrido un estallido del globo ocular , compatibles con el impacto de una pelota de goma , y también múltiples heridas faciales . Está pendiente de una intervención quirúrgica . La Policía Nacional ha confirmado que usó pelotas de goma para disuadir la concentración, un tipo de material antidisturbios que, recordemos, no pueden utilizar los Mossos. La policía catalana ha afirmado que hicieron uso de proyectiles de espuma .

Cargas en el aeropuerto de Barcelona durante la sentencia | VÍDEOTensión y correderas en vía Laietana, ante la Policía Nacional | VÍDEO

Varios testigos denunciaron a través de las redes sociales el uso de pelotas de goma por parte de los agentes de la Policía Nacional a la hora de disuadir las protestas en el aeropuerto. Recordemos que, en total, resultaron heridas 115 personas . También lo hizo el Centro para la Defensa Derechos Humanos, iridia .

El último caso conocido de un herido por una pelota de goma es el de Roger Español , que perdió un ojo durante las protestas del 1-O en la Escuela Ramon Llull.

Fuente: https://beteve.cat/societat/perd-ull-ferit-pilota-goma-aeroport-barcelona-sentencia/

 

Añadir nuevo comentario

Comentarios

Plain text

  • No se permiten etiquetas HTML.
  • Las direcciones de las páginas web y las de correo se convierten en enlaces automáticamente.
  • Saltos automáticos de líneas y de párrafos.
CAPTCHA
Esta pregunta es para comprobar si usted es un visitante humano y prevenir envíos de spam automatizado.