Catalunya

La DGT de Barcelona s’ofega per falta de personal

La DGT de Barcelona s’ofega per falta de personal

Les plantilles de les oficines de Trànsit de Barcelona i Sabadell han anat disminuint, igual que en la resta de l’Administració, però s’està arribat a una situació límit. Aquesta situació pot afectar més de 5 milions de persones (2 milions que per proximitat geogràfica els tocaria anar a Sabadell) no…

23/06/2026