Galicia

Así fue el vertido de la semana pasada en la mina de Touro

Según comunicó entonces Aldea Viva, la balsa estaba localizada a unos 100 metros del cauce fluvial afectado y a una elevación de unos 50 metros sobre esta, provocando un vertido "de color turquesa-blanquecino" con formación de espumas.

Por este motivo, Aldea Viva denunció por escrito el hecho a Augas de Galicia y a la Consellería de Medio Ambiente, instando a las autoridades a actuar "con prontitud" ante una situación "que sólo puede tratarse de insostenible desde cualquier punto de vista".

Feijóo anima a los ayuntamientos a "embellecer" el paisaje de Galicia mientras fomenta su alteración al apoyar la instalación de proyectos eólicos en las zonas de mayor valor ambiental

Petón do Lobo, Salvemos Cabana, Cova Crea y Ouriol do Anllóns consideran que las afirmaciones de Alberto Núñez Feijóo en la entrega de los galardones de la primera edición del premio "Galicia Parabens" son "totalmente incongruentes con las acciones que está autorizando su Ejecutivo" no sólo en la Comarca de Bergantiños, sino en muchos otros puntos del territorio gallego.

Eva Solla e Raquel Bernárdez presentan os actos de Esquerda Unida polo 8M, Día Internacional da Muller Traballadora, na Casa Xohana Torres

Segundo explica Raquel Bernárdez, coordinadora da área da Muller de Esquerda Unida, “vimos de presentar a programación realizada dende Esquerda Unida co motivo do 8M, Día Internacional da Muller Traballadora, que ten como título Co feminismo nos talóns: ¡Que non che conten películas! e vai constar de tres actos xerais que terán lugar por toda Galicia co tema central do feminismo, como son a abolición da prostitución, a fenda salarial e o amor romántico, actos que completaranse con charlas por sete cidades explicando o motivo de por que facemos a folga feminista o vindeiro 8 de marzo”.

En Marea denuncia a ofensiva autoritaria do Goberno contra a liberdade de expresión

A solución dos poderes do Estado, dos partidos maioritarios e das grandes corporacións económicas e mediáticas á crise de lexitimidade e representación do Réxime do 78 non é outra que enrocarse nunha orde de voz e pensamento único sinalou o viceportavoz de En Marea no Parlamento. “Quérese unha cidadanía desmobilizada, mansa, anestesiada, desinformada, intimidada, silenciosa. Criminalízase toda discrepancia ou disenso político” afirmou.
 
Temas: 

En Marea y PSdeG llevan al Parlamento de Galicia la denuncia de Aldea Viva sobre el desastre ambiental provocado por el desbordamiento de una balsa en la mina de Touro

Tanto En Marea como PSdeG han presentado sendas preguntas parlamentarias para su respuesta oral en el Pleno del Parlamento gallego y en las Comisiones 6ª y 2ª respectivamente basadas en la denuncia presentada por Aldea Viva sobre el desbordamiento de una de las balsas mineras situadas en la Corta de Bama y la posterior contaminación del río Brandelos.

En Marea insta a Xunta a solicitar de inmediato nos xulgados a nulidade da adquisición do Pazo de Meirás por parte do ditador Francisco Franco

O Grupo Parlamentario considera que o recente anuncio da posible venda do Pazo por parte dos herdeiros de Franco “consolidaría o espolio” e practicamente imposibilitaría que se puidese incorporar ao Patrimonio público, polo que as deputadas e deputados de En Marea cren que a alternativa xudicial pode abrir unha vía para a recuperación do Pazo. “Hai que explorar tódalas vías e a xudicial cremos que pode dar froitos”, apunta Sánchez.

Páginas